ఉపదేశ సారము - UPADESA SARAM
- కర్తురాజ్ఞాయా ప్రాప్యతే ఫలం కర్మ కిం పరం? కర్మ త జ్జడం.
- కృతి మహోధదౌ పతన కారణం ఫల మశాశ్వతం గతి నిరోధకం.
- ఈశ్వరార్పితం నేచ్ఛయా కృతం చిత్త శోధకం ముక్తి సాధకం.
- కాయ వాక్ మనః కార్య ముత్తమం - పూజనం జప: చింతనం క్రమాత్.
- జగత ఈశధీ యుక్త సేవనం - అష్ట మూర్తి భృద్దేవ పూజనం.
- ఉత్తమస్తవా దుచ్చమందతః చిత్తజం జప ధ్యానముత్తమం.
- ఆజ్య ధారయా స్రోతసా సమం - సరళ చింతనం విరళతః పరం.
- భేద భావనాత్ సోహ మిత్యసౌ - భావనాభిదా పావనీ మతా.
- భావ శూన్యసద్భావ సుస్థితి: భావనా బలాత్ భక్తి రుత్తమా.
- హృత్ స్థలే మనః స్వస్థతా క్రియా - భక్తి యోగ బో దాశ్చనిశ్చితం.
- వాయు రోధనా ల్లీయతే మనః - జాలపక్షివ ద్రోధసాధనం.
- చిత్త వాయవ:చిత్ క్రియాయుత - శాఖయోర్ధ్వయీ శక్తి మూలకా.
- లయ వినాశనే ఉభయ రోధనే - లయగతం పునః భవతి నో మృతం.
- ప్రాణ బంధనా ల్లీనమనసం - ఏక చింతనాత్ నాశమేత్యదః
- నష్ట మానసో త్కృష్ట యోగినః కృత్యమస్తి కిం స్వస్థితిం యతః?
- దృశ్య వారితం చిత్త మాత్మనః చిత్త్వ దర్శనం తత్త్వ దర్శనం.
- మానసం తు కిం మార్గనే కృతే - నైవ మానసం మార్గ ఆర్జవాత్.
- వృత్తయ స్త్వహం వృత్తి మాశ్రితా - వృత్తయో మనో విధ్యహం మనః
- అహం మాయం కుతో భవతి చిన్వతః - అయి పతత్యహం నిజ విచారణం.
- అహమి నాశభా జ్యహ మతంతయా స్ఫురతి హృత్స్వయం పరమపూర్ణసత్.
- ఇదమాహంపదాభిఖ్య, మన్వహం అహమి లీనకే అప్యలయసత్తయా.
- విగ్రహేంద్రియ ప్రాణ ధీతమః నాహ మేకసత్ త జ్జడం హ్యసత్.
- సత్వవాసికా చిత్క్వ వేతరా? సత్తయా హి చిత్, చిత్తయా హ్యహం.
- ఈశజీవయో ర్వేషధీ భిదా, సత్స్వభావతో వస్తు కేవలం.
- వేషహానత స్వాత్మదర్శనం ఈశ దర్శనం స్వాత్మరూపతః
- ఆత్మసంస్థితి: స్వాత్మ దర్శనం ఆత్మ నిర్ద్వయా దాత్మ నిష్టతా.
- జ్ఞానవర్జితా అజ్ఞానహీనచిత్ జ్ఞాన; మస్తి కిం జ్ఞాతు మంతరం?
- 'కిం స్వరూప' మిత్యాత్మదర్శనే అవ్యయాభవా పూర్ణ చిత్సుఖం.
- బంధ ముక్త్యతీ తం పరం సుఖమ్ - నింద తీహ జీవస్తు దైవికః
- అహ మపేతకం నిజ విభానకమ్ - మహదిదం తపో రమణ వా గియమ్.
Labels:
RAMANA MAHARSHI DEVOTEES,
UPADESA SARAM